In verband met de extreme hitte sluit gemeente Oss aan bij de landelijke berichtgeving. Er geldt code rood. De gemeente roept inwoners op om extra alert te zijn en maatregelen te nemen om gezondheidsproblemen te voorkomen. Blijf uit de zon, drink voldoende en let op elkaar.
Laatste wijziging